|
Manadżer Kierownik: sprzedaż, hotelarstwo, ośrodki medyczne
25 lat
Dotychczasowa praca:
12.2010 - 07.2011
Manager SPA / Zastępca managera SPA
w Zdrojowa Hotels w Kołobrzegu.
Wprowadzenie nowego oprogramowania na recepcjach SPA (Bella Vita) w celu modernizacji oraz poprawy kontroli nad magazynami towarów, tworzenie oraz wprowadzenie procedur ujednolicających pracę terapeutów oraz recepcjonistek w celu poprawienia jakości świadczonych usług. Tworzenie grafików pracowników i terapeutów dla pracowników SPA Zdrojowej Hotels. Współpraca z Managerem SPA nad tworzeniem nowego MENU SPA. Tworzenie ofert specjalnych dla zagranicznych biur podróży, oraz pakietów zabiegowych dla gości indywidualnych, grup konferencyjnych.
03.2010 - 12.2010
Specjalista ds. planowania pracy SPA,
Zdrojowa Hotels w Kołobrzegu.
Pierwotnie praca w Sand**** Spa – planowanie pracy terapeutów, poprawa funkcjonowania programu ProFitt – gruntowna konfiguracja, w celu modernizacji ośrodka oraz wygenerowania z systemu jak najrzetelniejszych informacji. Szkolenie nowego personelu SAND SPA oraz INE SPA (Marine***** Hotel w Kołobrzegu), monitoring magazynów kosmetyków, realizacja zamówień, planowanie zabiegów. Organizacja pracy pracowników Sand SPA (grafiki dla terapeutów
i recepcji).Uczestnictwo w szkoleniach Ella Bache i Dermalogica nt. wykonywania zabiegów oraz sprzedaży detalicznej produktów.
05.2008 - 03.2010
Specjalista ds. planowania pracy Spa, Hotel Senator**** S.A w Dźwirzynie/ k. Kołobrzegu.
Planowanie zabiegów, przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych i grupowych w ramach współpracy z działem marketingu, pozyskiwanie terapeutów, realizacja zamówień towarów, rozliczanie magazynów kosmetycznych, nadzór nad ich stanem, wprowadzenie oprogramowania ProFitt do planowania zabiegów oraz monitoring oraz korekty jego nieprawidłowego działania (przy współpracy z serwisem oraz informatykiem hotelowym) Udział w szkoleniach Thalgo oraz Ella Bache nt. przebiegu zabiegów, składu kosmetyków oraz sprzedaży detalicznej.
10.2005 - 03.2008
Sprzedawca, doradca klienta w salonie optycznym „Ars optica".
Sprzedaż art. optycznych, dobór szkieł, konsultacje tematyczne dla klientów.
|
Preferowane miejsce pracy:
Anglia
|
Numer klienta: 8501 |
Wiek: 25
Płeć: Kobieta
Inne stanowisko pracy: Kierownik: sprzedaż, hotelarstwo, ośrodki medyczne
Preferowany rodzaj pracy: Praca umysłowa
Preferowany stanowisko pracy: Manadżer
Czy zainteresowany pracą w Polsce: Tak
Znajomość języka angielskiego: 4 - Upper-intermediate
Prawo jazdy: B
Licencja na wózki widłowe: Nie
|
|
|
|
|