Anglia
Szkocja
Irlandia Pn.
Walia
Irlandia
Norwegia
Holandia
--------------
Wszystkie kraje











































































Praca za granicą
(strona główna)


Praca w Anglii


Praca w Szwecji


Praca w Niemczech


Praca w Norwegii


Praca w Holandii


Praca w Irlandii


Praca w Danii


Praca w Polsce


Praca w Finlandii


Praca we Francji


Praca w Hiszpanii


Praca we Włoszech


Praca w Belgii


Jobs in Canada

Google+
Znajdziesz nas w Google+

For Employers:

Polish Recruitment Agency

Polish Workers

Workers
From Poland


Jobs in N. Ireland
Jobs in Scotland
Jobs in Wales

Dla pracowników:

Praca
fizyczna


Praca
w hotelach


Praca
umysłowa


Praca
w opiece


Praca
sezonowa


Mapa
serwisu


Hotelarstwo i Gastronomia

Pracownicy fizyczni

Pracownicy Umysłowi

Medycyna i Opieka

Pracownicy Sezonowi

Inne:

Domy
na sprzedaż


Działki Jamno

Regulamin zamieszczania płatnych ogłoszeń

Oferty archiwalne

Imperial - praca za granicą

Office Manager (sekretarka) Anglia


(OFERTA NR 471)
OPIS


Praca biurowa w Anglii. Poszukujemy pracownika na stanowisku Office Manager (kierownik biura). Organizacja i koordynowanie działań oraz prac biurowych, w celu zapewnienia skutecznego funkcjonowania sekretariatu.

Idealny kandydat powinien posiadać doświadczenie w prowadzeniu administracji biura, być w stanie pracować samodzielnie, pod niewielkim nadzorem przełożonych. Właściwa osoba musi być wyjątkowo dobrze zorganizowana, elastyczna i lubiąca podejmować wyzwania związane z pracą biurową.

Zakres obowiązków:
- utrzymywanie biura (dbałość o porządek), wysyłanie poczty, zaopatrzenie biura, obsługa sprzętu, wystawianie rachunków/faktur,
- organizowanie i planowanie spotkań,
- współpraca z działem kadr HR,
- organizowania działań i procedur biurowych,
- koordynacja z działem IT w zakresie wszystkich urządzeń biurowych,
- współpraca z dostawcami, usługodawcami i wynajmującymi, zapewniając fakturowanie i płatności wszystkich produktów na czas,
- zarządzanie umowami, negocjowanie cen wynajmu powierzchni biur, usługodawców.

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- potwierdzone doświadczenie w zarządzaniu biurem lub administracji, lub jako asystent kierownik biura,
- znajomość systemów i procedur zarządzania biurem,
- doskonałe umiejętności zarządzania czasem i zdolność do wykonywania wielu zadań,
- dbałość o szczegóły i umiejętność rozwiązywania problemów,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne, pisemne i werbalne,
- umiejętności organizacyjne i planowanie,
- biegła znajomość pakietu MS Office.





WARUNKI


Stanowisko: Office Manager (sekretarka)
Kraj: Anglia, Kinsley
Nr oferty: 471
Długość kontraktu: Kontrakt długoterminowy.
Wynagrodzenie brutto: £18,000 - £22,000 rocznie
Tygodniowy czas pracy: Praca na pełny etat. Godziny pracy: 8.30am - 5.00pm.
Zakwaterowanie: Pomoc pracodawcy w organizacji zakwaterowania w pobliżu miejsca pracy.
Wyżywienie: We własnym zakresie.
Rozpoczęcie pracy: OFERTA ZAMKNIĘTA
Informacje dodatkowe: brak danych
WYMAGANIA


Doświadczenie zawodowe: Wymagane doświadczenie w prowadzeniu biura na stanowisku sekretarki.
Wykształcenie: brak danych
Język: Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Wymagania dodatkowe: Preferowane kobiety.




Niestety, ale powyższa oferta pracy jest już zamknięta.
Sprawdź pozostałe oferty w kategorii
PRACA UMYSŁOWA

i złóż sowoją apliację

PRACA UMYSŁOWA











KATEGORIE PRACY