|
|
Pracownik administracyjny Australia
|
|
|
|
Candidate Profile in Polish
|
|
|
|
|
|
Pracownik administracyjny Mlodszy Administrator Systemu
26 lat
Capgemini Polska sp. z o.o.: 12.07.2010 do 31.12.2010- Customer Service Advisor- Przyjmowanie telefonicznych zgloszen w jezyku angielskim od pracownikow klienta dotyczacych problemow ze sprzetem lub oprogramowaniem informatycznym w srodowisku Windows. Rozwiazywanie prostych problemow zwiazanych z oprogramowaniem lub przesylanie zgloszen do innych ekip zgodnie z procedurami.
Steria Polska sp. z o.o. - Junior Service Analyst 1.01.2011 - 30.07.2011 - Przyjmowanie telefonicznych zgloszen w jezyku francuskim od pracownikow klienta dotyczacych problemow ze sprzetem lub oprogramowaniem informatycznym w srodowisku Windows. Rozwiazywanie prostych problemow zwiazanych z oprogramowaniem lub przesylanie zgloszen do innych ekip zgodnie z procedurami.
Junior Infrastructure Engineer - 31.07.2011 - 14.01.2012 - Praca we francuskiej siedzibie klienta w calosci w jezyku francuskiem. Przejecie projektu od konkurencyjnej firmy w ramach transition. Praca na drugiej linii wsparcia technicznego glownie w srodowisku Unix. Analiza i rozwiazywanie incydentow aplikacyjnych przysylanych przez pierwsza linie wsparcia na podstawie dostepnej dokumentacji, w razie powazniejszego incydentu eskalacja do deweloperow aplikacyjnych zatrudnionych przez klienta. Zarzadzanie sytuacjami kryzysowymi. Tworzenie procedur dla pierwszej lini wsparcia na podstawie dostepnej dokumentacji. Codzienne pisemne i telefoniczne raportowanie klientowi stanu systemu oraz zaawansowania prac nad incydentami w toku. Praca takze zdalna na zasadzie dyzurow domowych.
Junior Infrastructure Engineer - 14.01.2012 do nadal - Praca w calosci w jezyku francuskiem. Praca na drugiej linii wsparcia technicznego glownie w srodowisku Unix. Analiza i rozwiazywanie incydentow aplikacyjnych przysylanych przez pierwsza linie wsparcia na podstawie dostepnej dokumentacji, w razie powazniejszego incydentu eskalacja do deweloperow aplikacyjnych zatrudnionych przez klienta. Zarzadzanie sytuacjami kryzysowymi. Tworzenie procedur dla pierwszej lini wsparcia na podstawie dostepnej dokumentacji. Codzienne pisemne i telefoniczne raportowanie klientowi stanu systemu oraz zaawansowania prac nad incydentami w toku. Praca takze zdalna na zasadzie dyzurow domowych.
|
Preferowane miejsce pracy:
Australia
|
Numer klienta: 14382 |
Wiek: 26
Płeć: Mężczyzna
Inne stanowisko pracy: Mlodszy Administrator Systemu
Preferowany rodzaj pracy: Praca umysłowa
Preferowany stanowisko pracy: Pracownik administracyjny
Czy zainteresowany pracą w Polsce: Nie
Znajomość języka angielskiego: 5 - Advanced
Prawo jazdy: B
Licencja na wózki widłowe: Nie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TYPE AND NUMBER OF POLISH WORKERS REGISTERED
|
|